Het beheer van de hijsbalken houdt in dat wij het keuringsdossier per hijsbalk continu up to date houden, periodieke her-inspecties uitvoeren en de opdrachtgever op de hoogte brengen van de voortgang en eventuele bijzonderheden. Zowel de woningcorporaties als de betrokken co-makers voor het gevelonderhoud weten ons momenteel te vinden zodra er vragen zijn ten aanzien van een of meerdere hijsbalken.
Tot voor kort kon het hijsbalken dossier uitsluitend met onze tussenkomst worden geraadpleegd. Daarbij streven wij er altijd naar om vragen direct of tenminste binnen 24 uur te beantwoorden. Om de beschikbaarheid en het overzicht van de data verder te verbeteren hebben wij een online portal ontwikkeld. Met uw eigen account kunt u rechtstreeks inloggen in onze database. Een kleine greep van de uitgebreide mogelijkheden die u daarbij heeft:
Heeft u nog geen accountgegevens ontvangen of heeft u belangstelling voor een training of toelichting? Neem dan gerust contact met ons op!